Podpora zákazníků
Zákazníkům společnosti SIT & KHASO v.o.s. je k dispozici tým profesionálů, který poskytuje rozsáhlou podporu všem uživatelům našich účetních programů. Ta zahrnuje telefonickou podporu, online chat, komunikaci po e-mailu nebo přímé připojení na počítač zákazníka pomocí systému vzdáleného přístupu.
Soubor služeb podpory zákazníků, které poskytujeme k účetnímu programu Harmonik, je dostupný v přehledové tabulce.
Hotline telefonní linka podpory zákazníků na telefonním čísle 224 211 287 je k dispozici v pondělí, úterý a čtvrtek od 08:30 do 17:00, ve středu od 08:30 do 18:00 a v pátek od 10:00 do 16:30. Po uvedenou dobu můžete také s pracovníky technické podpory komunikovat prostřednictvím chatu na naších stránkách. Pokud není žádný z operátorů online, zanechte nám zprávu, ozveme se v co nejkratší možné době. Nonstop nás pak můžete kontaktovat na hlavní e-mailové adrese harmonik @ harmonik.cz nebo napište konkrétnímu pracovníkovi. E-mail na zaměstnance firmy najdete v sekci O nás / Pracovní tým.
Uživatel, který si pořídí nový produkt, získá placenou službu podpory "Vzdálený přístup" zcela zdarma po dobu následujícího 1 kalendářního roku. Bližší popis a aktivace služby Vzdálený přístup.